Μέρος 6 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Όχι πρώτα μπανιο...απαίτησε η Κατερίνα…


Δεν θα μου δώσεις λίγο το μουνί σου να το γευτώ; την ρώτησα με ένα λυπητερό υφος…


Μου έδειξε το μουνί της και μου είπε...δεν θα πάρεις μόνο μια γεύση..ξέχασες ότι έχασες το στοίχημα και πρέπει να το τρώς για μέρες; αντε πηγαινε να κάνεις μπάνιο...και μου έδειξε το μπάνιο Έκρυψε το μουνι της και ξεκίνησε να προσποιείται οτι είναι αναστατωμένη και νευριασμένη.


Όταν βγήκα από το μπάνιο, βρήκα κεριά αναμμένα..και μαζί και το τζάκι...η Κατερίνα ήταν στο καναπέ γυμνή και έτοιμη..αλλά δεν ειδα πουθενα το κλειδί...με κοίταξε και χαμογέλασε και μου είπε το δείπνο θα είναι έτοιμο σε κανένα μισάωρο. Θες να κάνεις κάτι μέχρι να ετοιμαστεί; Έπεσα στα πόδια, ανάψαμε την κάμερα ζωντανού σεξ και μαζί με την κάμερα άνοιξα και το στόμα μου και ξεκινησα να γλείφω..


Γίνε το Next TOP Model στο Instagram


Η Κατερίνα ήθελε να πάρει αέρα λόγω του ότι αυτό της προκάλεσε μια μεγάλη έκπληξη...υγράνθηκε μονομιάς και η γευση του μουνιού της ήταν πάρα πολύ καλή. ΕΠίσης μου άρεσε το γεγονός ότι την κατάφερα να καυλώσει τόσο γρήγορα.


Οχχχ γαμώτο...μούγκριξε σε κάποια φάση..και άρπαξε το κεφάλι μου από τα μαλλιά και το έσπρωξε με δύναμη πάνω στο μουνί της. Το κορμί της έσφιξε και τα υγρά από το μουνί της πετάχτηκαν στο πρόσωπο μου με δύναμη καθώς φώναζε "αχχχ ναι ναι…"


Η φωνές, η μυρωδιά από το μουνί της και τα υγρά στο πρόσωπο μου με έκαναν να καυλώσω αφάνταστα αλλά ήθελα να την γλείψω και άλλο. Καθώς την έγλειφα της έβαλα και δυο δάκτυλα στο μουνι της.


Ξαναφωναξε και ήρθε ακόμη ένας οργασμός….


Μέρος 7 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μερος 6 VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 6 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας